A Dér és Társa 95 Kft. tevékenységi köre
-
munkaruhák, védőruhák gyártása, forgalmazása és feliratozása
-
munkavédelmi eszközök forgalmazása - minden termék, ami munkavédelemmel kapcsolatos - raktárról, azonnal
-
üzemi higiénia, kéztisztítók, kézvédők, adagolók, töltőanyagok, munkavédelmi kéztisztítók és kézvédők
-
3M termékek forgalmazása
Történeti áttekintés
A Dér és Társa 95 Kft. 1995-ben családi vállalkozásként indult azzal a céllal, hogy a legjobb minőségű munkaruhákat, védőcipőket, védőeszközöket forgalmazza a környező társaságok részére. Később a piaci igényeknek megfelelően ez a tevékenységi kör kibővült az üzemi higiéniával.
A Társaság kezdeti időszakában először egy kisebb szaküzletben értékesített. Az évek során kialakult folyamatos fejlődésnek köszönhetően, 2006-tól 1000 m2-en működteti üzlet és raktár komplexumát, DTS Üzletház néven.
Napjainkban a munkaruházat piacán is éles verseny helyzet alakult ki. A Dér és Társa 95 Kft. a már megszerzett pozícióját csak akkor képes megtartani, ha mind a termékei, mind szolgáltatásai minőségben (színvonalában) alkalmazkodik a folyamatosan növekvő vásárlói igényekhez. Munkatársaink nagy hangsúlyt fektetnek a figyelmes és gyors kiszolgálásra.
Ezeknek a követelményeknek a megfelelése érdekében folyamatosan fejlesztjük a Társaság szolgáltatásainak színvonalát. Ezt a munkatársak folyamatos képzésével, ill. minőségtudatuk fejlesztésével kívánjuk elérni. Folyamataik rendszerét az alkalmazott minőségirányítási alapelveket és ellenőrzési alapelveket és ellenőrzési módszereket írásban rögzítjük és az esetleges hibákat a megelőzés szándékával, szüntetjük meg. Ezen gondolatok mind szélesebb körű teljesülése érdekében alakítottuk ki az ISO 9001:2015 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert, amely betartása minden munkatárs feladata és kötelessége.
ISO
A Társaság az ISO 9001:2015 (továbbiakban: ISO 9001) szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszer keretében szabályozza kereskedelmi folyamatait, illetve az ezek minőségére alapvetően kiható egyéb tevékenységeit. A minőségirányítási rendszer a belső működési folyamatok szabályozottságán, folyamatos javításán keresztül az Ügyfelek elégedettségét célozza meg.
A fentiek szerinti folyamatok szabályozási hátterének biztosítása, feltételrendszerének megteremtése, irányítása, ellenőrzése, mérése és folyamatos tökéletesítése az ISO 9001 szabvány előírásai szerint történik, melyet a Társaság kötelező érvényűnek tekint a folyamatai végrehajtása során.
“Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének - nem derék ember”
Gróf Széchenyi István
A vezetőség felelőssége
A Társaság vezetősége elkötelezett a minőségirányítási rendszer működtetése és folyamatos javítása mellett.
Ezen célkitűzés hatékony elérése érdekében:
-
tudatosítja a Társaság minden munkatársával az Ügyfelek megelégedettségének fontosságát, a kereskedelmi folyamatok megismerhetőségét és állandó fejlesztésének szükségességét, a követelményeknek megfelelő termékek fontosságát, valamint az Ügyfelek igényeinek megfelelő munkavégzés jelentőségét,
-
meghatározza, és a munkatársakban tudatosítja a Társaság minőség politikáját és minőségcéljait,
-
rendszeres időközönként átvizsgálja. a minőségirányítási rendszer működését és annak hatékonyságát,
-
gondoskodik a működés személyi és tárgyi feltételeiről, a szükséges személyi és tárgyi erőforrások rendelkezésre állásáról.
A Társaság vezetése biztosítja, hogy az Ügyfelek igényei szabatosan, egyértelműen kerüljenek meghatározásra és beépüljenek a Társaság belső előírásaiba a megfelelő teljesítés és az Ügyfelek megelégedettségének elérése céljából.