Dér és Társa 95 Kft. | 3200 Gyöngyös, Zöldfa u. 17. | NYITVATARTÁS: H-P: 8.00 - 17.00   Szo: 8.30-12.00   V: Zárva  
WEBSHOPUNK A NAP 24 ÓRÁJÁBAN VÁRJA RENDELÉSÉT!

A Dér és Társa 95 Kft. tevékenységi köre

  • munkaruhák, védőruhák gyártása, forgalmazása és feliratozása

  • munkavédelmi eszközök forgalmazása - minden termék, ami munkavédelemmel kapcsolatos - raktárról, azonnal

  • üzemi higiénia, kéztisztítók, kézvédők, adagolók, töltőanyagok, munkavédelmi kéztisztítók és kézvédők

  • 3M termékek forgalmazása

Történeti áttekintés

derestarsa_uzlet_500.jpgA Dér és Társa 95 Kft. 1995-ben családi vállalkozásként indult azzal a céllal, hogy a legjobb minőségű munkaruhákat, védőcipőket, védőeszközöket forgalmazza a környező társaságok részére. Később a piaci igényeknek megfelelően ez a tevékenységi kör kibővült az üzemi higiéniával.

A Társaság kezdeti időszakában először egy kisebb szaküzletben értékesített. Az évek során kialakult folyamatos fejlődésnek köszönhetően, 2006-tól 1000 m2-en működteti üzlet és raktár komplexumát, DTS Üzletház néven.

Napjainkban a munkaruházat piacán is éles verseny helyzet alakult ki. A Dér és Társa 95 Kft. a már megszerzett pozícióját csak akkor képes megtartani, ha mind a termékei, mind szolgáltatásai minőségben (színvonalában) alkalmazkodik a folyamatosan növekvő vásárlói igényekhez. Munkatársaink nagy hangsúlyt fektetnek a figyelmes és gyors kiszolgálásra.

Ezeknek a követelményeknek a megfelelése érdekében folyamatosan fejlesztjük a Társaság szolgáltatásainak színvonalát. Ezt a munkatársak folyamatos képzésével, ill. minőségtudatuk fejlesztésével kívánjuk elérni. Folyamataik rendszerét az alkalmazott minőségirányítási alapelveket és ellenőrzési alapelveket és ellenőrzési módszereket írásban rögzítjük és az esetleges hibákat a megelőzés szándékával, szüntetjük meg. Ezen gondolatok mind szélesebb körű teljesülése érdekében alakítottuk ki az ISO 9001:2015 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert, amely betartása minden munkatárs feladata és kötelessége.

ISO

A Társaság az ISO 9001:2015 (továbbiakban: ISO 9001) szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszer keretében szabályozza kereskedelmi folyamatait, illetve az ezek minőségére alapvetően kiható egyéb tevékenységeit. A minőségirányítási rendszer a belső működési folyamatok szabályozottságán, folyamatos javításán keresztül az Ügyfelek elégedettségét célozza meg.

A fentiek szerinti folyamatok szabályozási hátterének biztosítása, feltételrendszerének megteremtése, irányítása, ellenőrzése, mérése és folyamatos tökéletesítése az ISO 9001 szabvány előírásai szerint történik, melyet a Társaság kötelező érvényűnek tekint a folyamatai végrehajtása során.


Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének - nem derék ember”

Gróf Széchenyi István

A vezetőség felelőssége

A Társaság vezetősége elkötelezett a minőségirányítási rendszer működtetése és folyamatos javítása mellett.

Ezen célkitűzés hatékony elérése érdekében:

  • tudatosítja a Társaság minden munkatársával az Ügyfelek megelégedettségének fontosságát, a kereskedelmi folyamatok megismerhetőségét és állandó fejlesztésének szükségességét, a követelményeknek megfelelő termékek fontosságát, valamint az Ügyfelek igényeinek megfelelő munkavégzés jelentőségét,

  • meghatározza, és a munkatársakban tudatosítja a Társaság minőség politikáját és minőségcéljait,

  • rendszeres időközönként átvizsgálja. a minőségirányítási rendszer működését és annak hatékonyságát,

  • gondoskodik a működés személyi és tárgyi feltételeiről, a szükséges személyi és tárgyi erőforrások rendelkezésre állásáról.

A Társaság vezetése biztosítja, hogy az Ügyfelek igényei szabatosan, egyértelműen kerüljenek meghatározásra és beépüljenek a Társaság belső előírásaiba a megfelelő teljesítés és az Ügyfelek megelégedettségének elérése céljából.